אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    גינות גג ומרפסות

    גרים בבניין וחולמים על ירוק בנשמה? את החלום של גינת גג פורחת או גינה במרפסת, ניתן להגשים די בקלות, אך חשוב מאוד לקחת איש מקצוע מנוסה, שיעזור לכם בתכנון ובמימוש הגינה ביעילות.

    מה חשוב לקחת בחשבון בבואנו לתכנן גינת גג או גינה במרפסת?

    בבואנו לתכנן גינת גג או גינה במרפסת חשוב לזכור שעל פי רוב עבודת ההקמה של הגינות במרפסות/ גגות מתבצעת דרך הבית, לכן חשוב לתכנן מראש לפני שמתחילים – לחשוב בדיוק מה רוצים, לתאם ציפיות עם השטח, ולוודא שכל מה שמתכננים אכן נכנס ומתאים לשטח הגג או המרפסת והתנאי הבית מאפשרים גישה.

    • בחירת הכדים/האדניות – מעבר לאסתטיקה, החשובה תמיד, יש לוודא שהכלים יהיו אטומים למים וחזקים מספיק שלא יפגעו וישברו חלילה מגדילת השורשים. יש לנקז את עודפי המים – כאשר מתכננים את הגינה עוד בשלב בניי הבית, ניתן ורצוי להעביר שרוולים מתחת לריצוף ובכך לחסוך כאב ראש ועלויות לאחר מכן. את הכלים יש למלא במצע המכיל טוף בגדלים שונים
    • בחירת הצמחיה – בגינות גג קיימת יותר חשיפה לרוח מאשר בכל מקום אחר ולכן חשוב שהצמחים יהיו עמידים, ולא בעלי שורשים אגרסביים, העלולים לפוצץ את הכדים/האדניות
    • מערכת ההשקיה – מניסיוננו, גינה גג או גינה במרפסת, או כדים, שלא יחוברו למערכת השקיה המחוברת למחשב, עם משאבת דישון, לא ישרדו לאורך זמן. יש לתת מים מספר פעמים ביום, כל פעם בכמות קטנה – זו הדרך המיטבית, וקשה לספק זאת באופן ידני.
    • תאורת הגינה – ללקוחותינו יש 20% הנחה בתאורת הגינה של חברת "עומר השקיה" ואנו ממליצים לשלב את תאורת הנוי בגג או במרפסת רק במספר מקומות מרכזיים שיאירו על הצמחייה מלמטה, ניתן גם המספר צבעים, דבר הנותן אפקט מרהיב כשיורד הערב.
    • סיום העבודה – מכיוון שהעבודה על פי רב מתבצעת דרך הבית ויש תיאומים של מי מנוף על פי רב להעלאת הכדים או האדניות לגג או למרפסת, חשוב שתהליך ההקמה לא יימשך זמו רב, ויש לבצע את העבודה בצורה המהירה והטובה ביותר.

    אנחנו ב"אלון גולן-פיתוח נוף" עוסקים בעיצוב גינות גג וגינות במרפסות כבר כמעט 25 שנה, יש לנו צוותים מנוסים, קבלני משנה האחראים על עבודת המנוף, ובדר"כ אם הכל מתבע על הצד הטוב ביותר ניתן להתחיל ולסיים גינת גג או גינה במרפסת ביומיים! אבל בשביל זה צריך תכנון מודקם מדויק, ושיתופ פעולה בין כל הגורמים, כפי שחברתינו יודעת לעשות על הצד הטוב ביותר

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים