אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    השלבים בהקמת גינה מוצלחת

     אנחנו ב "אלון גולן פיתוח נוף" פיתחנו ב 23 שנות עבודתינו, שיטה ושלבים על מנת לחסוך ללקוחותינו כסף בתכנון ובהקמת גינות.

    שלבים בהקמת גינה:

    תשתיות :

    בזמן בנית הבית חשוב להתחשב בצרכי הגינה ויש צורך בתכנון גינה מוקדם, כמו השארת שרוולים במקומות הנכונים – הן לאספקת מים למערכת ההשקיה והן לניקוז, כמו כן יש להשאיר נקודות חשמל, למחשב ההשקיה ולתאורה, אם מתוכננת בריכה, יש לתכנן בנוסף לנקודות המים והחשמל גם את מיקום חדר המכשירים והמשאבות,, יש לחשוב על מיקום השבילים, מיקום החניה, ביחס לעצים קימיים או רצויים

    הכנות קרקע:

    פעמים רבות כאשר מסיימים בניה של בית, נשארת פסולת בניין בחצר – חשוב מאוד לדאוג ולפנות את הפסולת  – זהו אחד השלבים החשובים ואנו מקדישים לו מחשבה וזמן בתכנון הגינה – נקיון הקרקע שלא יהיה יסודי, יוביל לפגיעה בצמחיה ולבעיות חלחול מים בעתיד.

    לאחר חישוף השטח אנו ממלאים את השטח באדמה גננית ממקור מעולה ומשלבים בה קומפוסט מובחר. פעמים רבות אנו מציעים ללקוחותינו לחפות את האדמה ברסק עץ או בשבבי עץ*, העוזרים לשמירת לחות הקרקע, מונעים עשביה והתפחות מזיקים ומחלות קרקע, ומאוד אסטטיים.

    בחירת הצמחיה:

    חלק מרכזי בתכנון הגינה הוא בחירת הצמחיה. יש להתחשב כמובן בתקציב, ולאנשים עם אורך רוח, בעלי תקציב מוגבל, אנו ממליצים לשים צמחים צעירים, שעלותם נמוכה באופן משמעותי, ויגדלו בדיוק כפי שאנו מצפים. חשוב לקחת בחשבון האם העצים נשירים או ירוקי עד בתכנון ובעיצוב הגינה כך שלא ילכלכו את הבריכה או את החניה מחד או יצלו או לא על הבית ועל החצר מאידך, האם נותני פירות או פורחים בעונה מסויימת – האם הפריחה של כל הצמחיה תשתלב אחת בשניה ותתן מענה לאורך כל השנה לגינה פורחת ומקסימה?

    לצורך כך, אתם יכולים לסמוך עלינו, ב חברת "אלון גולן פיתוח נוף" שיש לנו את הניסיון ואת הכלים ליצור לכם את גינת חלומותיכם

    תתחילו בלהכין רשימה – למה הגינה תשמש, מי יטפל בגינה, האם אתם אוהבים לארח, האם רוצים פינת ישיבה, האם יש ילדים קטנים ורוצים פינת משחקים, האם רוצים פינת מדורה, פינת אירוח, סוכת גפנים, פרגולה, דק, האם דשא רגיל או דשא סינטטי, האם תרצו גינת ירק, או גינת תבלינים? כל משפחה וצרכיה ורצונותיה – חשוב לומר הכל בשיחת ההיכרות ולשאול את כל השאלות לגבי תחזוקת הגינה בהמשך. למשל – האם אתם כאלה שאוהבים לעבוד בעצמיכם בגינה או שתעסיקו גנן – האם אתם אוהבים שהגינה מלאה פרחים עונתיים, או מעדיפים גינה שלא דורשת תחזוקה גבוהה

    לסיכום – על הגינה להיות מקור להשראה ולהנאה ולבילוי ולא מעמסה – אם כל הזמן צריך לאסוף עלים, ולנקש עשבים ולגזום, הגינה יכולה להפוך למעמסה. זו הסיבה שאנחנו ב "אלון גולן פיתוח נוף" משקיעים כלכך בתכנון הגינה המוקדם, וחושבים יחד איתכם  על כל הפרטים הקטנים שיאפשרו לנו לממש לכם את גינת החלומות שלכם!

     

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים