אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    עיצוב גינה בבית פרטי

    עיצוב גינות פרטיות

    עיצוב גינות פרטיות הינה משימה עדינה אשר דורשת תכנון ומחשבה רבה. אי אפשר פשוט להוסיף כל צמח שתרצו ולקוות שהתוצאה הסופית תהיה אסטטית ומרשימה. על מנת לצלוח את התהליך ובסיומו לקבל את הגינה המעוצבת שלכם, אתם תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת "אלון גולן – פיתוח נוף". אנו מספקים מגוון רחב של פתרונות לכל גינה החל משנת 1995 ונשמח לעמוד גם לשירותכם בעיצוב הגינה הפרטית שלכם.

    עיצוב גינות פרטיות – עושים את זה נכון

    על מנת לצלוח את מלאכת עיצוב גינות פרטיות יהיה עליכם להיעזר בחברה מקצועית אשר תוכל לסייע לכם לעשות את זה נכון. חלק מהדגשים שיהיה עליכם לשים לב אליהם כוללים בין היתר גם:

    • ניצול משאבים טבעיים – בעת תכנון של סוגי הצמחייה אשר אתם מעוניינים להציב בגינתכם חשוב לשים לב מה התנאים הטבעיים אשר קיים בשטח. במידה והמקום חשוף לשמש במשך רוב היום, לא מומלץ להציב צמחים אשר רגישים לחום או לשמש.
    • אלמנטים דוממים – מלבד הצמחייה זכרו כי אתם יכולים לתרום רבות לעיצוב בעצם הוספת חפצים דוממים לגינה. מזרקות, מפלים קטנים, שבילים מעוצבים, חלוקי נחל ופסלים יכולים להעניק לגינה נופך ייחודי שיוסיף חן רב למראה הטבעי של הגינה.
    • בחירת צמחיה נכונה – חשוב לשים לב כי הצמחים אשר אתם בוחרים מתאימים לאקלים ואחד לשני. חשוב לשים לב כי אתם לא בוחרים צמחים אשר יתחרו אחד בשני ויובילו למצב בו צמח אחד משתלט על המרחב של צמח אחר. את השילוב הנכון תוכלו לבצע בעזרת אנשים אשר מתמחים בתחום ומכירים את הצמחייה שתתאים לכם.

    תכנון גינות פרטיות – ההשראה נמצא בכל מקום

    על מנת למצוא את מקור ההשראה שלכם לעיצוב הגינה המושלם אתם לא צריכים לחפש רחוק. דמיינו את הגינה המושלמת עבורכם, מה אתם רואים? צמחים רב עונתיים צבעוניים? או שמא גינת תבלינים ועשבי מרפא בפינה לצד שטח דשא ירוק עד? העולם השלם של הטבע עומד לרשותכם, כל מה שצריך לעשות זה לדמיין וחברת "אלון גולן – פיתוח נוף" תעשה את המירב על מנת להפוך את החלום שלכם למציאות ירוקה ומרנינה.

     

    עיצוב גינות פרטיות

    עיצוב גינה פרטית

    ביצוע של עיצוב גינה פרטית אומר למעשה כי החלטתם לברוא לעצמכם את פיסת גן העדן הפרטית שלכם. תהליך עיצוב הגינה יכול להתחיל מכם או להיות מוצע על ידי חברת פיתוח נוף מקצועית על פי הדגשים שלכם.

    מהם שלבי עיצוב גינה פרטית ?

    כמו כל יצירת מופת אחרת, עיצוב גינה פרטית דורש גם הוא עבודה מוקפדת בשלבים מוגדרים מראש, זאת על מנת שתוכלו לקבל את הגינה המושקעת והמתוחזקת ביותר.

    • פגישת היכרות – השלב הראשון יהיה להכיר אתכם ואת הפינה שמיועדת להפוך לגינה. זה המקום לבצע תיאום ציפיות, להסביר על הסגנון שלכם ומה אתם מעוניינים לראות בגינה. חברת פיתוח הנוף אשר תבצע את העיצוב תלמד את השטח לעומק, כולל האתגרים והמעלות שלו.
    • זמן לסקיצות – השלב הבא יהיה תכנון מדויק ויסודי של הגינה שלכם. תוכלו לקבל סקיצה ראשונית של הגינה ולהעניק את חוות דעתכם בנוגע לעיצוב. נוכל לדון באפשרויות חלופיות ונתכנן יחד את קווי העיצוב השונים והאלמנטים שתוכלו להוסיף לגינה.
    • תכנון מפורט ויצירת תכנית עבודה – לאחר שתקבעו את הסקיצה הסופית, החברה תיצור את תוכנית העבודה המדויקת. היא תכלול את כל השיפועים וניקוזים, מיקום מדויק של שבילים, תכנית השקיה מקצועית, סוגי הצמחים הדרושים וכמותם ועוד..
    • ביצוע בפועל – נעביר את התוכנית מהכוח אל הפועל בעזרת עובדים ותיקים ומיומנים שיקימו את הגינה שלכם. לאורך כל הדרך חברת פיתוח הנוף תפקח ותשגיח כי העבודה מתבצעת בצורה הנכונה.
    • ליווי גינה – לאחר שהגינה הוקמה החברה תשמח לעזור לכם גם בהמשך. שהרי עם השנים הגינה מתבגרת והצמחים משתנים. נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולייעץ במקרה הצורך.

    חלקת גן עדן פרטית

    חברת "אלון גולן – פיתוח נוף" קמה ב – 1995 ומאז מציעה לכל אדם פתרון כולל לכל צרכי החצר. החל מעיצוב ותכנון של פיסת גן העדן הפרטית שלכם ועד להקמתה בפועל. בסיום העבודה, כל מה שייוותר לכם הוא לשבת על כיסא גינה מעוצב וליהנות מהנוף החדש והירוק שלכם.

    עיצוב גינה בבית פרטי

    עיצוב ייחודי לגינה בבית פרטי

    מה כדאי לדעת ולמה כדאי לשים לב כשמחליטים על עיצוב גינה בבית פרטי? בעשור האחרון הגינות הפרטיות זוכות לפריחה, תרתי משמע. עד לפני כעשור מי שגר בבית פרטי לא חשב בדרך כלל יותר מדי על עיצוב הגינה והגנן היה זה שאחראי על העיצוב, רכישת הצמחייה וטיפול קבוע ושוטף של הגינה. אבל כמו שעיצוב הדירות עבר מידיהם של בעלי הבית לידי מעצבי פנים מקצועיים, כך גם עיצוב גינה בבית פרטי הפך להתמקצעות ייחודית, בעיקר בשל הסיבה שהטכנולוגיה של שיטות ההשקיה והתאורה עושים את החיים פשוטים וקלים יותר לבעלי הבית, וכדי ליהנות מכך, בעלי בתים פרטיים רבים פונים לבעלי מקצוע כמו אלון גולן פיתוח נוף, המתמחים בתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול גינות מזה כ 25 שנה.

    עיצוב גינה בבית פרטי – מה כדאי לדעת לפני?

    עיצוב גינה בבית פרטי הוא עסק לא פשוט עם פרטים רבים שכדאי לשים לב אליהם, כדי שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר, במחירים הטובים ביותר ותוך התאמה לצרכים ולחלומות שלכם. אז למה כדאי לשים לב כשחולמים על עיצוב גינה בבית פרטי כמו שלכם?

    דבר ראשון חשוב מאוד להיעזר בבעל מקצוע ובעל ניסיון בתחום של עיצוב גינה בבית פרטי (השונה בהחלט מעיצוב גינה במרחב הציבורי או בגגות) ולפני תכנון העיצוב יש לערוך סיור עם בעל המקצוע בשטח ולהסביר לו את הרצונות שלכם, את הציפיות ואת השימושים שאתם חושבים שתעשו בגינה.

    עיצוב גינה בבית פרטי – מה עוד כדאי לדעת?

    אנשי המקצוע שמתמחים בתחום עיצוב גינה בבית פרטי, ידעו לספק לכם הדמיות מחשב ושרטוטים של הגינה המיועדת, שמתאימה לכם. כדי שתעו שהתכנון הוא נכון כדאי לשים לב לעוד כמה פרטים, למשל, באלו חומרים מתכנן מפתח הנוף להשתמש, האם אלו חומרים ידידותיים לסביבה? ממוחזרים? ומה צפוי לקרות בעתיד לאותם החומרים שחשופים לפגעי הטבע. כמו כן כדאי לשים לב לעלויות העתידיות של כמות ההשקיה, חשמל והתאמת הצמחייה לאקלים של אזור המגורים בדיוק כפי שנוהגים בחברת אלון גולן פיתוח נוף, בעלי ניסיון של 25 שנה בתחום.

    מידע נוסף בנושא

    גינות פרטיות

    כשרוב בעלי הבתים הפרטיים חושבים על עיצוב גינה פרטית, הם מדמיינים לעצמם את גינת החלומות שלהם, היא יכולה להיות עיצוב גינה פרטית בסגנון אקזוטי וטרופי כמו שחוו בחופשה האחרונה שלהם עם עצי בננות, דקלים וצמחייה פראית וצבעונית או עיצוב גינה פרטית בסגנון אירופאי, שמתאפיין בעיצוב מאוד מאורגן ומדויק. אכן לא משנה מהו סגנון הגינה. כדאי מאוד ללמוד את התחום ולעשות שיעורי בית, לחקור בגוגל על הדרכים, השיטות והעלויות של גינה פרטית, כי עיצוב גינה פרטית חכם, נכון ועם תוצאות כמו שאתם מדמיינים, מצריך התמקצעות כמו שיודעים מניסיונם עובדי אלון גולן פיתוח נוף, המתמחים בתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול גינות.

     

    עיצוב גינה פרטית – השלבים להקמתה

    עיצוב גינה פרטית הוא חלק חשוב בתכנון הבית, מכיוון שכיום הגינה המשפחתית הפכה להיות יותר מ׳חצר אחורית׳ שבה עושים מנגל מעת לעת. ולכן עיצוב גינה פרטית הפכה להתמחות בפני עצמה של בעלי מקצוע העוסקים בתחום. עיצוב גינה פרטית שונה מעיצוב גינה ציבורית, או פארקים והתכנון הראשוני הוא אחד השלבים החשובים ביותר כדי שנוכל גם ליהנות מהתוצאה, גם לא תדרוש מאתנו השתעבדות לטיפול ותפעול הגינה. אחד הדברים החשובים של עיצוב גינה פרטית הוא שילובה עם הכניסה לבית, דק חיצוני או משטח עליו מתוכננים לשבת וחשיבה על כיווני השמש כדי שנוכל לנצל את הגינה שעות רבות ככל שאפשר במהלך היום בלי להיחשף לשמש באופן ישיר, דבר שרוב בעלי הבתים הפרטיים מבקשים להימנע ממנו בארץ חמה כמו שלנו.

    עיצוב גינה פרטית – הפתרון המושלם

    כדי להשיג את המראה הנכון והמתאים ביותר בזמן שחושבים על עיצוב גינה פרטית, מומלץ מאוד להשתמש באפליקציות שונות כדוגמת פינטרסט או חיפוש בגוגל תמונות ולחפש את המושג עיצוב גינה פרטית. גלישה באפליקציות כאלו וצפייה בסגנונות שונים של עיצוב גינה פרטית, תיתן לכם רעיונות וכיוונים שונים של עיצובים שאולי לא חשבתם עליהם עד עכשיו מכיוון, שהטכנולוגיות שמתפתחות בשנים האחרונות הן מבחינת הצמחייה, ריהוט החוץ ותאורת החוץ מעניקות לכם וכמובן לבעל המקצוע שמתמחה בתחום עיצוב גינה פרטית דרור ושפע של אפשרויות עיצוביות ומודרניות כמו אלון גולן פיתוח נוף, המתמחים בתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול גינות.

    גינות פרטיות מיוחדות

    עיצוב גינות פרטיות הוא התמחות לכל דבר ודורש התמחות וניסיון ואינו דומה לעיצוב גינות ציבוריות או גינות של גגות או לעיצוב כללי שמעצב פנים או אדריכל יכול להעניק לכם. עיצוב גינות פרטיות זו אומנות והוא החלק המשלים של הבית המעוצב שלכם. השפה, האופי, סגנון העיצוב, התאורה והאלמנטים השונים כמו סלעים, נתונים טבעיים שקיימים בגינה חייבים להיות משולבים בעיצוב. מי שעוסק בתחום עיצוב גינות פרטיות צריך להיות יצירתי, להכיר את הלקוח, את הצרכים המיוחדים שלו כדי להשיג תוצאות מופלאות כמו שיודעים להשיג באלון גולן פיתוח נוף, המתמחים בתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול גינות.

     

    עיצוב גינות פרטיות להכיר את הלקוח ואת השטח

    כשאנחנו מחליטים לעצב את הגינה הפרטית שלנו, יש הרבה מאוד שאלות שעלינו לחשוב עליהן כדי שנוכל לקבל את התוצאה שאנחנו מצפים לה ולכן מאוד מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע שיש לו ניסיון בתחום עיצוב גינות פרטיות מעוצבות ויוכל לייעץ לנו במספר נושאים מעבר לקטע העיצובי, מעבר ליופי של הגינה שנעשה בחצר. בעל מקצוע שעוסק בתחום עיצוב גינות פרטיות יוכל לחסוך לנו כסף רב ולמנוע נזקים עתידיים שיכולים לצוץ החל משורשי עצים שעלולים לצמוח לכיוונים לא רצויים ולהגיע עד מתחת לפני השטח של הבית ואז אנו יכולים לחוות בעיות וסדקים בתשתיות הבית, דבר שאנו רוצים למנוע. עיצוב גינות פרטיות הוא נישה ייחודית ואינה מסתכמת בבחירת הצמחייה ומיקומה בחצר הבית כדי שתהיה יפה בלבד.

    גינות פרטיות מעוצבות – הפרטים הקטנים

    הגינה שלנו היא אינה ״החצר האחורית״ של הבית, היא הפכה להיות ״החדר״ הגדול ביותר שיש לנו ופעמים רבות הופכת להיות מרכז הבית. עיצוב גינות פרטיות הוא התמחות שמעט מאוד מפתחי ומעצבי נופים מתמחים בו, הגנן שלכם יכול להיות לעזר, אבל כשמחליטים לתכנן את הגינה, בעל מקצוע שיש לו את הניסיון בתחום עיצוב גינות פרטיות, יידע לשים לב לפרטים הקטנים של התכנון הכולל, החל משלב תכנון השטח תוך כדי תשומת לב לתוואי השטח (הטופוגרפיה), חלקי הגינה השונים בה השמש נחשפת לצמחייה לפי שעות היום ועוד, בדיוק כמו שמתמחה חברת אלון גולן פיתוח נוף, המתמחים בתכנון, עיצוב, הקמה ותפעול גינות.

     

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים