אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    עיצוב גינות בשרון

    עיצוב גינות בשרון היא משימה מאתגרת, אך כזו שתוצאתה הסופית היא מרהיבה ויכולה ליצור בעבורכם את פינת הישיבה המושלמת. הדרך אשר מובילה לגינה מעוצבת בשרון עוברת דרך חברת פיתוח הנוף "אלון גולן – עיצוב והקמת גינות נוי". כך תוכלו למצוא את כל הפתרונות היעילים ביותר לכל צרכי החצר שלכם. החל משלבי התכנון, דרך הביצוע ועד לטיפים לתחזוקה יעילה ויום יומית של הגינה.

    עיצוב גינות בשרון – טיפים ורעיונות

    האתגר הגדול מכל בעת עיצוב גינות בשרון הוא היכולת לשלב בין סוגי צמחייה שונים לתנאים הטבעיים שבשטח תוך כדי יצירת עיצוב מרשים ונוח לתחזוקה יום יומית. על מנת להקל על אתגר זה להלן מספר טיפים שיכולים להוות מעין מקור השראה.

    • שילוב של אבנים מיוחדות – מעבר לצמחייה הנבחרת תוכלו להוסיף לגינה שלכם ייחודיות בשילוב של אבנים. אבנים מסוגים שונים יכולות לעזור להקנות לגינה מראה טבעי יותר. תוכלו לשלב אותן בצידי השבילים, במרכזה או בפיסול סביבתי של מזרקה או פסל.
    • צבעים נכונים – חשוב לשים לב כי כל האלמנטים משתלבים יחד לקשת צבעים מתאימה. לצבעים יש כוח רב אשר יכול ליצור את האווירה הרצויה עליכם. תוכלו ליצור אזורים בעלי צבעים אחידים מצד אחד או פינה ססגוניים ומלאת פרחים צבעוניים מצד שני.
    • פתרונות הצללה – זכרו כי הגינה שלכם תהיה חשופה לאיתני הטבע ביום יום. על מנת שגתם תוכלו ליהנות ממראה הטבע המרהיב שיצרתם בחצר שלכם, חשוב לזכור להוסיף פתרונות ריהוט גן איכותיים כמו גם פתרונות הצללה שיאפשרו ישיבה נעימה בגינה. פרגולות עץ לדוגמא יכולות להעניק מראה כפרי לאזור ולאפשר לכם לשבת בנוחות בגינה גם בחודשים בהם השמש קופחת מעל.

    חגיגה של צבעים

    על מנת שתוכלו להבטיח חגיגה של צבעים מרהיבים לכל אורך השנה יהיה עליכם לשלב זנים שונים אשר פורחים בעונות השונות. כך תוכלו ליצור את הגינה שמשנה את עיצובה בכל כמה חודשים ומאפשרת לכם ליהנות מנופים משתנים ומגוונים לכל אורך השנה. חברת "אלון גולן – פיתוח נוף" תשמח לעמוד לצדכם ולסייע לכם בעיצוב, תכנון ויצירת הגינה המושלמת עבורכם.

     

     

    עיצוב גינות בשרון

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים