אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    עיצוב גינות גג 

    עיצוב גינות גג עבר דרך ארוכה מאוד מאז תקופת שלושת האדניות על הגג ומשפך שעזר לטפל בכל. כיום, לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות השונות בתחום של מערכות השקיה ותחזוקה של גינות תוכלו לראות כי גינות גג הן אחד מהטרנדים הנפוצים ביותר בעולם אשר מצליחים להעניק לאנשים רבים את פיסת הטבע שלהם בתוך ג'ונגל עצום העשוי מבטון ואבן. זריקה של צבע ססגוני ושמח יכול לעזור לכל אחד לשכוח לרגע את צרות היום יום ולשקוע באווירה שלווה ונינוחה. 

    עיצוב גינות גג – איך עושים את זה נכון ?

    מעבר לענייני עיצוב הגינה, אשר ללא ספק צריכה להתאים לאופי הבית ודייריו, הרי שקיימים גורמים נוספים שחשוב לשים לב אליהם בעת עיצוב גינות גג.

    • תנאי מזג אוויר – חשוב לשים לב לתנאי מזג האוויר אשר שוררים על הגג שלכם. כך תוכלו לדעת אילו צמחים ישרדו בצורה טובה יותר. תוכלו גם ליצור מחסומים נגד רוחות חזקות והצללה נחוצה מהשמש.
    • תשתיות – כאשר אתם מתכננים את התשתיות הדרושות לקיומה של הגינה שלכם. בין אם מדובר במערכות השקיה או ניקוז, חשוב לשים לב לעומס המותר על הגג ורמת האיטום הקיימת.
    • קונספט כללי – שקלו האם אתם מעוניינים שהגינה תהיה הנוף השולט על הגג שלכם או שאתם מעוניינים כי קו הנוף הקיים ישמר כפי שהוא. החלטה זו תוביל לשני סגנונות שונים לחלוטין של גינות גג.
    • תאורה – זכרו כי הגינה צריכה להיות מזמינת פנים גם ביום וגם בלילה. עיצוב ותכנון נכון של התאורה יאפשר ליצור אווירה מזמינה ונעימה בכל שעה של היום.

    מביאים את הטבע לבית

    גם אם אתם לא גרים בקומת הקרקע, אין זה אומר כי לעולם לא תוכלו להוסיף פיסת טבע אל חייכם. כיום ניתן להקים גינות מעוצבות על גגות ומרפסות של בתים. כך תוכלו לשלב את הטבע בצורה הפונקציונלית ביותר בתוך החיים שלכם. אנו בחברת "אלון גולן – פיתוח נוף" נשמח לעמוד לשירותכם ולדאוג לכל שלבי הפרויקט, החל מהתכנון ועד לביצוע העבודה בפועל.

    עיצוב גינות גג

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים