אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    עיצוב גינות יוקרה  

    עיצוב גינות יוקרה הינו תהליך אשר בסופו אתם תוכלו לזכות בגינה יוקרתית מהחלומות. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לעצום את העיניים לרגע ולדמיין אין הגינה המושלמת שלכם תיראה. כך תוכלו לקחת חלום ירוק על טבע מרהיב ולהפוך אותו למציאות ממש בחצר ביתכם האהוב.

    עיצוב גינות יוקרה – טיפים והמלצות

    במידה ואתם רוצים להפוך את חצר ביתכם לגינה יוקרתית אך לא בטוחים כרגע לאיזה כיוון עיצובי אתם רוצים לפנות, תוכלו להיעזר בארבע ההמלצות הבאות כמקור השראה.

    • צמחיה – שימו לב כי הצמחייה אשר אתם בוחרים לגינה שלכם יכולה לשרוד בתנאי האקלים שבאזורכם לאורך כל השנה, או שתוכלו לבחור באופציה חלופית. לשלב צמחים אשר פורחים בעונות שונות, כך לקבל גינה ססגונית אשר עיצובה משתנה כל כמה חודשים.
    • טכנולוגיה – הקפידו על מערכות השקיה ודישון ממוחשבות ואיכותיות. הדבר יחסוך מכם מאמצי תחזוקה ויסייע לגינה שלכם להישאר בריאה ופורחת לכל אורך השנה.
    • ריהוט ואביזרים – שימו לב, הגינה שלכם לא תהיה רק נוף יפה להסתכל עליו. תוכלו להקים פינת ישיבה יוקרתית בעזרת הצבה של ריהוט בעל עיצוב מתאים ותאורה איכותית.
    • אלמנטים עיצוביים – מעבר לצמחיה ולריהוט המעוצב, עיצוב גינות יוקרה יכול לכלול אלמנטים נוספים כמו פסלי אבנים, מפלים קטנים, בריכות נוי המרוצפות בחלוקי נחל ועוד. אלמנטים עיצוביים אלו מוסיפים רבות לאווירה ומשרים תחושת נינוחות נפלאה בעת השהיה בגינה.

    זה רק נראה יקר

    ברגע שאנו חושבים על גינות יוקרתיות הרי שהדבר הראשון שאנו עלולים להתחיל לחשוב עליו הוא העלויות הכלכליות הכבדות שיהיה עלינו לשאת בהן. אך חשוב לזכור כי קיימות דרכים רבות לעמוד בתקציב אשר הגדרתם מראש מבלי ההכרח להתחיל ולהתפשר על הנוחות והאסתטיקה של הגינה העתידית שלכם. אנו בחברת "אלון גולן – פיתוח נוף" דואגים לכל צרכי הגינה והחצר, עיצוב הגינה, מערכת ההשקיה, תאורת הגינה, בריכת נוי, בריכת שחיה, גדרות, ריצוף משטחים, עבודות עץ ועוד.

     

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים