אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    עיצוב גינות נוי

    עיצוב גינות הוא מזמן לא רק חלקת דשא עם שיח ורדים קטן בפינה. כיום עיצוב הגינות הינו חלק בלתי נפרד מבתים ומשרדים רבים שכוללים חצר. על כן נוכל לשים לב כי מקומות שונים בוחרים להשקיע בעיצוב הגינה שלהם ולכלול בה עצים שנועדו להצללה, ריהוט גן מדויק ואיכותי ועיצוב נוף טבעי שיעניק להם את חלקת הטבע הקטנה שלהם גם אם הם חיים בג'ונגל העשוי מבטון.

    עיצוב גינות – הסגנונות השונים

    לכל אדם יש את הגינה המושלמת עליה הוא מדמיין. בין אם מדובר בשטח ירוק עם עצי פרי או חצר מלאת שיחים מעוצבים הפורחים במגוון צבעים.

    • עיצוב יוקרתי – אנשים רבים אוהבים להרגיש כמו מיליון דולר, ועל כן, גם מעוניינים כי הבית והחצר שלהם תיראה בהתאם. בעיצובי גינה יוקרתיים נוכל לראות דגש רב יותר על דשא ירוק עד אשר מטופח לאורך כל ימות השנה, ולצדו לעיתים יהיו צמחים צבעוניים או גדר מעוצבת ומפוארת. המטרה הסופית של עיצוב זה היא ליצור מראה מלכותי ויוקרתי מבלי שיהיה עמוס מידי.
    • עיצוב פרוע – זהו סגנון עיצוב חדש ומעניין. הוא דוגל יותר בהכנסה של צמחים מיוחדים גבוהים וחזקים לגינה שלכם. בסגנון עיצוב זה תוכלו "להתפרע" וליצור את הג'ונגל או היער הקטן והאינטימי שלכם.
    • עיצוב ייחודי ומלהיב – עיצוב גינות ייחודי אשר תואם את האופי והחזון שלכם הוא הדרך הבטוחה להפוך את הגינה שלכם ליצירת מופת של ממש. תוכלו ליצור את העיצובים המיוחדים מכל בעזרת חברה שתסייע לכם ליצור את העיצוב ההרמוני המושלם עבורכם.

    כשאמנות וטבע נפגשים

    גם אתם יכולים לקבל את הגינה המיוחדת שתמיד חלמתם עליה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם חברת "אלון גולן – פיתוח נוף" ובעזרתם להגשים את יצירת המופת שלכם. יחד תוכלו ליצור את הגינה המושלמת אשר תישאר מרשימה הן ביום והן בלילה. יחד תוכלו ליצור את התכנון הנכון והמושקע אשר יבטיח כי הגינה המעוצבת שלכם תשרת את מטרתה בתור פינת ישיבה או פיסת טבע ירוקה וססגונית שאי אפשר להפסיק להסתכל עליה.

     

    עיצוב גינות נוי

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים