אלון גולן – פיתוח נוף, עיצוב והקמת גינות נוי

ברוכים הבאים לאלון גולן פיתוח נוף, המקום הכי נכון להקמה ועיצוב גינת החלומות שלכם!

מוזמנים להשאיר פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם

    תכנון גינה פרטית עם מומחה לתכנון ועיצוב גינות פרטיות מיוחדות

    תכנון גינה פרטית הוא אחד הצעדים המרשימים ביותר שאתם יכולים לנקוט לקראת הפיכת הבית שלכם לאזור בעל אווירה ייחודית ומסבירת פנים. על מנת שהגינה שלכם תהיה למעשה השתקפות של החלום הירוק שלכם, הרי שאתם תזדקקו לשירותיה המקצועיים של חברת "אלון גולן – פיתוח נוף". אנו מובילים את תחום פיתח הנוף החל משנת 1995 ונשמח לעמוד גם לשירותכם בכל שאלה וייעוץ.

    תכנון גינה פרטית – כשהטבע מגיע לבית

    תכנון גינה פרטית בצורה הנכונה יכול לעזור לכם ליצור את הפינה האינטימית והירוקה מהחלומות. השמיים הם הגבול, כך שכמעט וכל דבר שאתם יכולים לחלום עליו, יכול להיות בר ביצוע ולהופיע בחצר ביתכם. בין אם מדובר בפינת גן ירק שימושית, פינת ישיבה מוצלת ופסטורלית או אפילו בריכת שכשוך נעימה וקרירה לחודשי הקיץ הקרירים. כל אלו יכולים להיות שלכם.

    מחקרים רבים הוכיחו את היתרונות הרבים שיש להוספת אלמנטים טבעיים וירוקים לחיי היום יום. כך תוכלו לראות כי הגינה הפרטית החדשה שלכם מצליחה ליצור אווירה מיוחדת ונינוחה בה תוכלו לשבת ולהירגע מהמרוץ הבלתי פוסק שהוא החיים שלנו. בין הריצות לעבודה והלחצים שבה לבין הריצות לסידורים, אתם תוכלו למצוא את המקום הפסטורלי והשלו ביותר עבורכם. בסופו של תהליך תכנון גינה פרטית אתם תוכלו לזכות בגינה יפה, מעוצבת למשעי ומרשימה בכל רמה. כאן תוכלו לארח חברים, לשחק עם הילדים או חיות המחמד ופשוט לשבת בניחותא הרחק מהדאגות הבלתי פוסקות של העולם מבחוץ.

    תכנון גינה פרטית – משלב התכנון ועד הביצוע

    אנו בחברת "אלון גולן – פיתוח נוף" מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולקבל מידע נוסף בנושא תכנון גינה פרטית. נשמח להעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר ולעמוד לצדכם בכל שלב של התהליך. החל משלבי התכנון ועד לסיום ביצוע בפועל של כל העבודה. אנו מקפידים על שמירה של אמינות ויושרה בכל פעולה אותה נבצע, כך שהתקציב עליו סוכם בתחילת התהליך יהיה זה שיצוין בחשבונית בסופו.

     

    חברה לבניית אתרים חברה לבניית אתרים